Femeile il vror din ce in ce mai mare…


sani

Nu stiu ce parere aveti voi baieti , dar e sigur o moda care ma uimeste pe mine ca femeie !!! Cea a sanilor exagerati… Eu consider extrem de vulgare femeile cu sani exagerati si nu inteleg de ce plac unor barbati . Mai mult …acum se poate mari sanul chiar daca nu ai ajuns la varsta majoratului ! Azi am ramas socata de tipa din autobuz care statea in fata mea …nu numai eu dar si toti barbati care migrau in jurul ei !

34 de gânduri despre &8222;Femeile il vror din ce in ce mai mare…&8221;

  1. cum sa ai asa ceva??? cred ca numai baloanele alea cantaresc cat jumate din ea 😐

    p.s. sunt bune la volan pe post de airbag :))

  2. sincer, sunt fete care au sanii foarte mari de la „mama natura” , ziceau ca sunt incomozi,chiar eu m-am confruntat cu o asemenea problema(nu exagerati,ci mai mari) inca din cls a5-a, ma simteam aiurea cand ma uitam la colegele mele, ba chiar imi luam sutiene cu 1-2 numere mai mici 😀

  3. si eu am sanul mare(nu asa de mare!!!)si mi se pare exagerat !!! dar cunosc o tipa care a trecut de la masura 4 la masura 7 ! e prea de tot !

  4. in cazul prietenei tale cel mai fericit a fost partenerul. exista vreun barbat care sa zica „ce naspa, iubitei mele i-au crescut sanii”? eventul daca sunt reactii inverse 😀

  5. nu-s de acord. exagerarea sanilor, a buzelor, implantul in fundulete sau mai stiu eu unde, sunt penibile si kitsch-oase. frumusetea sta in proportii. sunt de acord cu retusuri estetice, stiu ca uneori va ganditi ca parca ati incerca sa, dar una e retusarea, alta e hiperbolizarea si uratirea…

  6. merci pentru apreciere..nu suntem 4 sub numele de iulian..suntem 4 sub numele blogului :)) si restul fiecare cu ce-l duduie capul .. cat despre moda asta la femei..aveam o vorba candva mai demult..femeia e ca un produs..cu cat e ambalat mai frumos cu atat se vinde mai bine dar asta nu inseamna ca ce e sub ambalaj e si bun ( comparatiea nu e tocmai fericita )

  7. dar sa o spunem si pe aia dreapta, cica femeile arata mai bine si sunt mult mai atragatoare cand sunt imbracate asa zicea un studiu. parerea mea e ca femeile da, sunt mai atragatoare cand au ceva pe ele indiferent ce 🙂

  8. in sfarsit…nu aud numai baieti care se gandesc la porcarii…are dreptate Eress totul tre facut masura !

  9. Deci si eu am probleme….ca multe fete cu sanii mai mari…si dupa parerea mea e incomod…in aproape orice circumstanta suntem obligate sa purtam sutien…parerea mea…baietilor…ce e natural…e mult mai frumos…:D

  10. eu caut o fata de 51 52 ani id meu este cristi_ionut12 contacattima caut femeie frumoasa si care sa fie din romania ! comentariu tau aici ok ! CONTACTATIMA

  11. 32.

    eu caut o fata de 51 52 ani id meu este cristi_ionut12 contacattima caut femeie frumoasa si care sa fie din romania ! comentariu tau aici ok ! CONTACTATIMA

    nr meu de tel este ….
    0728754787

  12. nr meu de tel este ….
    0728754787 lutil toate femeile si vb cu mn

Lasă un răspuns

