Nu numai femeile barfesc…


si barbatii stau la barfa…

4 gânduri despre &8222;Nu numai femeile barfesc…&8221;

  1. rau rau rau, iti zic sincer. eu unul nu ma mai satur, cand prind momentul si strabaterea interioara de a barfi fara ocolisuri tot ce-am zis mai devreme pe fata respectivului sau respectivei, cu altii… of, of, mai mai !!!

  2. barbatii sunt niste tate ))
    am avut demonstratia de n ori…
    tot nu-mi vine sa cred ca femeile sunt cele care sunt luate de barfitoare profesioniste cand ei se pricep muuuult mai bine si o fac cu spor 😀

  3. Am vazut atatea faze cu colegii de facultate cum pleca unu de la bere cum numai de el barfeau. Mai pleca unul, se barfea de ala. Nu mai aveai curaj sa pleci.. asteptai sa pleci ultimul =))

Lasă un răspuns

