Kamasutra pt incepatori


va las pe voi sa comentati …oricum e mai simpatica decat cea pt roboti !!!

8 gânduri despre &8222;Kamasutra pt incepatori&8221;

  1. :)))sunt curios ce fac aia in apa de stau cu picioarele in sus….nu le vine sangele in cap?? :))))
    Vreau sa va postez si 2 bancuri care mie mi-au placut 😀

    10 penisuri intra intr-o banca si incep sa tipe:
    – Toata lumea mainile sus acesta este un jaf ..
    … In timp ce bagau ei banii in saci intra un vibrator pe usa, la care
    unul din penisuri se uita la cealalalt si zice:
    – ‘ai sa-mi bag penisul …. Robocop !!!

    2 pitici se duc la curve. Isi ia fiecare cate una se duc in cate o
    camera,
    fiind pudici sting lumina si trec la treaba. A doua zi, al 2-lea pitic
    fiind stresat ca toata noaptea primul
    pitic a strigat intr-una „1..2..3..Si! … 1…2…3…Si!”, ii
    reproseaza
    ca a fost galagios:
    – Din cauza ta nu am putut sa fac nimic, am fost crispat, stateam langa
    ea
    in pat, era asa buna si nu am fost in stare sa am nici macar o
    erectie…
    – Bine macar ca tu ai putut sa te urci in pat ….

  2. Ma alatur grupului miopilor de pe blogul domnisoarei care ii saluta pe cei care fac fotografii la rezolutii mai mari. 🙂

    P.S. Ma asteptam sa apara pe aici masculi feroce cu comentarii de genul „n-am nevoie de sfaturi, nu sunt incepator!” sau „le-am incercat pe toate!”. :))

Lasă un răspuns

