La Posta…din categoria ”Pana unde duce nesimtirea”!


Tocmai mi-am amintit de un episod simpatic la posta…Personajele suntem eu si Doamna (o sa o numesc asa chiar daca a dat dovada de altceva…). Aveam nevoie de ceva informatii de la posta pentru expedierea unui colet . Nimic mai simplu ,  ma imbrac si ma indrept spre destinatie, multumita ca in drumul meu pot sa-mi cumpar si tigari . Oricum ajung la posta , intru decisa sa termin in cateva  minute si sa ma intorc acasa . Inauntru se respira un aer inchis , mobilierul vopsit proaspat iti provoaca stari de voma, iar Doamna de la ghiseu nu da semne de graba chiar daca la rand sunt 5 persoane , ba mai mult isi soarbe cafeaua linistita in timp ce vorbeste la telefon . Aflam  cum se fac sarmalele si de ce ceapa se pune calita si nu cruda in compozitie, mai aflam ca nesimtita de Flori a udat muscatele si toata apa de la flori a cazut pe rufele curate ale Doamnei si am fi aflat mai multe daca un Domn gentil nu ar fi adus aminte Doamnei ca se grabeste . Sa nu fi scos saracul om din gra cuvantul graba….s-a intamplat un adevarat dezastru !!! ”Da nu mai are lumea voie sa vb la telefon ! Daca era o urgenta !!! Ce stii bre matale ! Dupa ce ca stau toata ziua inchisa aici si muncesc pentru voi …(Idioat-o muncesti pt tine!!! Tu ai vrut sa te angajezi la posta ! Esti platita  sa muncesti nu sa dai retete de sarmale la talefon !) Oricum saracul Domn a inghitit tot  , a terminat ceea ce avea de facut , a salutat si a iesit . Totul parea ok  , Doamna a reusit sa multumeasca inca 3 clienti si hop ca suna telefonul . Dar sa nu credeti ca s-a gandit sa refuze apelul , sa termine clientii (mai eram doar 2 ) si dupa sa vorbeasca in pace ! Nuuuuuuuuu era prea complicat , nu putea sa astepte , era o urgenta ….ascultam iar conversatia vesela  (as putea sa o definesc opera de Caragiale)…in speranta ca o sa fie limitata. Dar stai ! Nu se poate face conversatie fara cafea ! Deci Doamna se ridica isi mai toarna putina cafea si continua discutia , intre timp pentru a-si tutela conversatia dispare pe undeva in spatele ghiseului. Oricum apare dupa 5 minute si isi cere scuze ” Stiti nu gaseam formularule , daca nu as fi eu … doar eu le pun la locul lor , colega …dar nu vreau sa zic nimic , asa sunt astia prea buni , sunt luati de prosti ” … Va jur ca mi-a picat fatza ! Cata nesimtire ….A reusit sa plateasca Domnului din fata pensia si hai ca ajung si eu la ghiseu . Oleeeeee….ce fericire , ma rugam doar sa nu sune telefonul ! Dar a sunat , nu al Doamnei al meu ! Era mama care nu stia de ce nu ajung , ma asteptau cu masa . Am cerut doamnei informatiile necesare , iar ea imi raspunde ironic : ” Domnisoara nu vezi sa citesti ??? E scris acolo pe zid tot ce trebuie sa stiti despre coletele postale .  Nu pot sa cred !!! Am facut toata coada , am asteptat sa vorbesti la telefon atata timp si acum tre sa citesc pe zid ??? Nu Doamna vreau sa imi explici tu cum functioneaza !!! Vreau sa stiu de la tine cat ma costa si in cat timp ajunge , daca ajunge ….Domnisoara e scris clar pe zid . Eu nu sunt aici pt informatii . ”

Am ramas fara cuvinte , m-am uitat pe zid pe un depliant ingalbenit de timp , si am iesit , am respirat in sfarsit aer curat , am aprins o tigare si am multumit lui Dumnezeu ca nu tre sa mai vin la posta pt o lunga perioada de timp . In acelasi timp am multumit doamnei Flori care isi uda florile deasupra lenjerie Doamnei .

5 gânduri despre &8222;La Posta…din categoria ”Pana unde duce nesimtirea”!&8221;

  1. Întâmplările de la Poştă sunt nenumărate. Dacă am povesti fiecare ce am păţit, cred că s-ar putea scoate cărţi nenumărate. De fiecare dată când am de mers la Poştă trăiesc un sentiment de frustrare.

  2. faze cu posta patesc si eu, alea de la posta sunt niste nesimtite, mereu le tai macaroana pentru ca nu suport oamenii nesimtiti. eu i-as fi facut un scandal mare pana cand imi zicea ce vreau sa aflu. daia e platita proasta, sa-ti dea informatii! tre’ sa fii cu tupeu cand te duci la posta.

    p.s. fumatul nu e bun! e doar „o fitza” 😉

  3. … Hmmm! Daca s-ar schimba vreodata ceva, cred ca singurul lucru este ca …nimic nu se schimba.
    Totul sta in puterea de a intelege si a schimba,oops de a regla mentalitatzi.
    Nimic mai adevarat! Totyul e3ste asemenea unui alt univers, comunist ce acum parca il retraim sub un alt vestmant, spoiala…
    Ganduri bune!

Lasă un răspuns

