Cele mai frumoase 10 femei din lume


1 Megan Fox
2 Jessica Alba
3 Keeley Hazell
4 Elisha Cuthbert
5 Hayden Panettiere
6 Scarlett Johansson
7 Cheryl Cole
8 Hilary Duff
9 Angelina Jolie
10 Keira Knightley

m
m
j
m
l
j
k
j
j
l

15 gânduri despre &8222;Cele mai frumoase 10 femei din lume&8221;

  1. Părerea mea e că Angelina Jolie e mai frumoasa decât toate!!!.. Şi.. luând în considerare faptul că e şi aproape cea mai „bătrână” decât toate..:D.. părerea mea.. deşi Megan Fox seamănă cu Angelina Jolie( aşa puţin..).. dar e şi mai tânără..:) eu cred că topul ar trebui să fie cam aşa..:

    1. Angelina Jolie(ea e perfectă* 35 de ani)
    2.Jessica Alba(29 de ani)
    3.Megan Fox(deşi n-am văzut-o nemachiată, cum le-am văzut pe toate celelalte* 24 de ani)
    4.Zhang Zi Lin( miss China.. nu ştiu în ce an..:-s..~ nu am văyut poye cu ea nemachiată..*23 de ani)
    5.Mandy Moore(26 de ani)
    6.Cameron Diaz(şi are vreo 38 de ani)
    7.Hilary Duff(23 de ani)
    … aşa.. un top7;)).. că mai mult de atât nu ştiu ce să mai pun.. asta e doar părerea mea..fiecare cu gusturile lui.. dar ar trebui sa se ţină cont în primul rând de faptul ca doar câteva din femeile astea apar si nemachiate..şi aici fac o paranteză ca să le reamintesc pe acelea: Angelina Jolie; Jessica Alba; Mandy Moore; Cameron Diaz; Hilary Duff.. iar cele machiate sunt..în general.. si editate în tot felul de programe speciale:)..

  2. Monica Bellucci e urâtă ! yuck ! în general toate italiencele’s urâte..Aţi văzut-o nemachiată ? [în fine]:-j …Topul meu e cam aşa:
    1.Angelina Jolie
    2.Megan Fox
    3.Miranda Kerr
    4.Adriana Lima
    5.Jessica Alba
    6.Hilary Duff
    7.Katty Perry
    8.Penelope Cruz
    9.Christina Aguilera
    10.Nathalie Portman

Lasă un răspuns

