41 de gânduri despre &8222;Power Soccer-Football online&8221;

  1. sunt de la power soccer si ii super cool cine vrea sa ma vada contu meu ii alex_109 am nivelu 33

  2. sall am faqt shi yo un camp de power soccer cn vrea sa se inscrie sa intre pe id ” salavastru_robert ” 😉

  3. Nu stiu Al3xinho98 la mine functioneaza 😦
    Tocmai am intrat pe site . Il renoveaza .Cred ca o sa aduca inbunatatiri jocului . Asa ca tre sa astepti cateva zile si o sa poti juca din nou 🙂

  4. cateva zile???sper ca diseara la ora 22 sa fie gata asa am inteles ca la ora 4 e gata dar nu vad nimik sper la 22 sa fie gata

  5. asa…asa…. sa nu lasi nici un link:-w…sa stam noi sa cautam ca disperatii pe google.ro…..:-w pai e frumos ce faci????

  6. poate ma dau sefii afara…ca de cand am citit postul, nu am facut decat sa ma joc:)))))

  7. deci mult prea tare joculetul:d daca mai ai…baga mare 😀 dau o bere:D

  8. si eo sunt de pe power soccer
    level 42 e sooooooper joku niste suturi………de zici cai real dar cu faulturile e prob aia cad prost nu pare cazatura reala

  9. salut imi ziceti si mie ceva cum sa fac:
    pentru ca azi am jucat power soccer
    apoi am iesit dupa o ora nam mai putut sa intru nu stiu de ce
    tot imi apara ca se incarca dar chiar si dupa 3 ore nu sa incarcat
    si da am rami si java versiune noua

Lasă un răspuns

