Am racit !!!!!!!


ufff….am racit …si a luat-o si PC-ul !!! Aveti solutii ???

11 gânduri despre &8222;Am racit !!!!!!!&8221;

  1. pai ptr tine incearca un fervex cu ceai cu lamaie, functioneaza 100% iar ptr pc un Kaspersky, avg, sau in cel mai rau caz formatarea(operatia) :))

  2. alexx… fervex provoaca somnolenta, sfatul meu te duce la un coldrex max grip cu aroma de lamaie… tot dizolvat intr-un ceai fierbinte. un somn adanc… si se calmeaza dar nu trece …

    la pc… operatia nu-i buna… bitdefender’s website… gasesti un tool ce-ti face delete la toti trojenii, spy, scam, bug si ce mai vrei, un antivirus bun… si joaca-te putin cu TuneUP utilities, cu OneCLICK… o sa fie totul ok :X

  3. multumesc baietii imi sunteti de ajutor….cu somnul m-am simtit mai bine…cat despre pc…ii mai las ceva ”biscuitei” pt ceai !!!! :):):):):):)

  4. ptr raceala cele mai sfinte medicamente sunt: lamaia, mierea si paracetamolul(astea inainte de culcare)si numai ai treaba.. oricum Insanatosire grabnica!!!

  5. Am un prieten care, atunci cand eram mici (gen 8-9 ani), credea ca XT-ul lui virusat l-ar putea infecta si pe el. Credea autentic. Asa ca se mai pot intalni ciudatenii 🙂

Lasă un răspuns

