as vrea la munte…


la munte

M-am saturat de confuzie , de smog , de trafic , de ciment…. as vrea la munte . La aer curat ! Cred ca m-as plimba toata ziua(nu prin magazine) .

Dar cum nu am posibilitatea sa-mi cumpar casa la munte o sa ma rezum la o vacanta … Intre timp privesc la poze . Nu-i asa ca sunt superbe?
munte
m

Un gând despre &8222;as vrea la munte…&8221;

  1. …munte… imi este f dor si mie de munte..
    de diminetile racoroase, de roua de pe iarba, mirosul de iarba cosita, mai apoi fanul, de paduriel de barzii , de apa rece de izvor, de satul si casa bunicilor, de bisericutza din lemn, de linsitea de acolo, nu’s cuvinte pentu a descrie ce ii acolo, o parte din rai, cred… parca lumea a stat in loc acolo…
    cat de mult mi-as dori sa ramana totul neschimbat, o sa ma intorc de fiecare data cu placere,
    si toate astea in muntii Apuseni

Lasă un răspuns

