”doar doua lucruri sunt infinite : universul si prostia umana ; iar de cea din urma sunt foarte sigur”


prejudecati

Sinonime ale prostiei ??? Sunt asa de multe …dar am ramas impresionata de numarul celor care le adopta…:guta ,nike, pitipoance ,pitzi ,pitzipoanca ,pitzipoance ,Playboy, printesa ,printese ,printzese , puma , mertzane,smeckheri, Video, wc,manele,gologani ,coolari , idol (al femeilor), …..

Dar stai ca am gasit si adevarata ,,poezie” plina de sens , de simnificat , de arta …

Ti-as trimite un mesaj
dar nu pot ca n-am curaj
fiindca nu ma mai iubesti
sau poate nu-l citesti
” – nu-i asa ca sunteti impresionati???? 🙂

Ce vrei sa fac daca mie dor de tine
Nu te-am vazut de aproape doua zile
Te caut, te caut la telefon
Fara tine simt ca mor
”- da stiu spun cam aceleasi lucruri …este vorba de imaginatie , ea are un rol important in cariera manelistilor !!!

Trec clipele parka sunt zile
Si ma gandesk numay la tyne
Poate k`ay vrut sa razy d mine
Simnt k u ay alta iubyre..
”  nu-i asa ca si voi observati un excesiv uz de litera ”y” ???Cat analfabetism… cate greseli , cata prostie… Cand o sa incetam sa dam importanta acestor inculti??? Nici macar nu stiu sa vorbeasca…

M-am jurat pe romaneste
m-am jurat pe tiganeste
jur pe orice limba vrei
te iubesc ca ochii mei

Ma omori cu zile
iti bati joc de mine
si orice mi-ai face
tot de tine imi place
”….sunt fara cuvinte…va las pe voi sa comentati !!!

3 gânduri despre &8222;”doar doua lucruri sunt infinite : universul si prostia umana ; iar de cea din urma sunt foarte sigur”&8221;

  1. …Cat de reale sunt! Cat de autentice par!
    Cat de prosteshti pot fi interpretate!
    Shi cand te gandesti, m-melle, ca majoritatea traiesc in vorbe shi expresii de acest fel, „stare de transa”, de semi-euforie, mai ca-mi vine sa emigrez undeva departe…
    Ideea cu insula, ramane valabila/
    Daca ar fi posibil, cat de lung ar fi sejurul, shi ce fel de oameni ai dori sa NU ai de …”-a face?”
    Te felicit pentru aceasta optziune, de a spune lucrurilor „pe nume!”
    Cu respecte,
    Daniel

Lasă un răspuns

