Declaratie fara sens…


love

Am gasit delaratia asta de dragoste care-i o adevarata tampenie . Gandeai cand ai scris-o ???

Cuvintele mele par goale si fara sens, scrierile mele sunt de neinteles, strig dupa ajutor dar nu ma aud in Ecou, realizez doar ca sufletul meu mi-e gol……….” – nu numai par , sunt fara sens !!!

Mi-e frig fara tine, mi-e frig fara imbratisarea ta, mi-e frig fara NOI DOI…………” -imbraca-te !!! iti e frig fara voi ???? ce inseamna ???

Un fulg de nea este pe fereastra mea…o deschid incet ca sa nu il pierd….in zadar incerc fiinda el se topeste usor e ceva plutitor………..” in primul rand nu are nici un sens ceea ce scrii , fulgul de nea de pe fereastra e plutitor ??? cum adica se topeste si e plutitor ? si de ce vrei sa deschizi fereastra si sa prinzi acel fulg? ce poti sa faci cu el ???

il cuprind in maini si incep sa plang nici macar lacrimile mele nu il readuc la viata si plang si plang, iar plang………”pai parca ai zis ca s-a topit …eu nu mai inteleg nimic !!!

”..ma uit in palma mea care usor se ingheta de la degete si apoi mai sus tot mai sus am inghetat complet..”-asta-i efectul pe care ti-l face un fulg de nea ? Atunci esti proasta !!! De ce ai deschis fereastra ??? Ai inghetat complet??? Cand ninge temperatura este deasupra 0° si  nu poti sa ingheti decat sub 0°

…..ma simteam ca intr-un cavou fara lumina , fara caldura totul e rece si pustiu. Iar strig , strig din toate puterile vocea imi raguseste si nimic, absolut nimic……….De o data vad o umbra care se apropie cu pasi repezi incerc sa imi dau seama cine este dar nu realizez…….”- este de rau , deci fulgul acela era mutat !!! Acum imi dau seama , este vorba de o arma nedescoperita inca , cu efecte halucinogene …eu zic sa nu mai iesi iarna din casa , cineva iti atenteaza un omicid !!!

..ma acopera , ma ia in brate ma saruta dulce , dulce. Deschid ochii si te vad esti TU ingerul meu, esti trist ochii tai se scalda in lacrimi , de ce?? Atat de bine ma simt in bratele tale incat nu ti-as mai da drumul nici daca m-ai implora, te strang tare sa te simt , sa iti simt caldura care ma linisteste.”pai cum faci sa il strangi daca acum cateva randuri ti-au inghetat degetele???? Ahhh am inteles , el are puteri !!!

”…Sufletul tau e atat de pur si inocent, stiu si iti explic nu vroiam sa pierd acel fulg de nea vroiam sa ti-l dau tie dar nu am mai putut s-a topit si am inceput sa plang si apoi nu stiu ce s-a intamplat!!! Nu te intrista ingerasul meu, acum ma vezi EU sunt cea pe care o iubesti…….nu am putut sa-ti dau in dar fulgul de nea dar ti-am dat inima mea mai mult ti-am dat chiar VIATA MEA si vreau mereu sa fiu a TA………………Te Iubesc BBM!!! ”- deci tu vroiai sa ii dai lui fulgul care ti-a facut acel efect incredibil ??? Cel care ti-a inghetat mainile mai rau ca un dispozitiv criogenic ??? De ce plangeai ??????? Dar dragul ei nu fi intristat , in schimb iti da inima….incerc sa-mi imaginez ce arma fatala este….Mda ce sa mai zic ??? De ce nu scrii manele ??? Ai tot ce-ti trebuie , si sunt convinsa ca o sa castigi bine !!!

Povestea de dragoste a fost scrisa de raluca simona martin pe
http://www.e-dragoste.ro/texte-de-dragoste/Scurte-Declaratii/pagina1/articol612.html .Daca vreti sa va distrati si voi nu trebuie decat sa faceti copy/paste . Dar sunt convinsa ca nu e tipul vostru de declaratie …sau ma insel ???????????

Lasă un răspuns

