Cine am fost intr-o viata anterioara ???


Observ ca foarte multe persoane cauta pe blogul meu informatii despre viata anterioara asa ca navigand eu pe internet am gasit diverse site’uri care vorbesc despre viata noastra anterioara … eu cred insa ca se bazeaza mai mult pe horoscop si astfel iti traseaza aptitudinile si personalitatea !

Daca vreti sa stiti despre reincarnare sau despre cine

ati fost acum 1000 de ani clickati aici

Am mai gasit si ceva teste :

Gaseste-ti legatura cu trecutul. Priveste in oglinda si afla cine ai fost in alte vremuri – aici !

Ce greseli ai facut in viata anterioara ? Afla aici !

Nimic din ceea ce faci nu e intamplator. Candva, cineva sau ceva a facut la fel. Ca sa afli anume ce, completeaza testul aici .

Despre  stinte oculte si zona  crepusculara click aici !
Sfatul meu este ca trebuie sa va traiti intens viata de acum , oricum cea anterioara nu poate fi schimbata !

35 thoughts on “Cine am fost intr-o viata anterioara ???

  1. multumesc se pare ca am fost…barbat in ultima ta viata…nu degeaba ma inteleg asa bine cu barbatii ;))))) si am fantezie cu o femeie :)) menage a trois
    “Ai pretuit dreptatea si ai avut gustul aventurii; poate ai fost un cercetator. Curiozitatea pe care o aveai in viata anterioara te insoteste si in aceasta viata pentru implinirea karmei.”
    sunt balanta si sunt pentru dreptate…iubesc adevaru si sunt o curioasa :)

    hime tu ce ai fost??:)

    iti mulțumesc pentru informatiii :D fff interesante site`urile :)

  2. Eu fac parte dintre aceia ndcare nu doresc să ştie ce au fost într-o viaţă anterioară… Cu ce m-ar încânta sau cu ce m-ar întrista? Dar – pentru că aceasta este doar părerea mea – cred că ai făcut foarte bine postând acele linkuri…

  3. Probabil ca multe persoane doresc sa-si cunoasca viata de dinainte…insa, ma intreb, oare chiar putem s-o aflam? Oare chiar am existat sub alta forma, intruchipare?
    Nu pre cred, sau nu prea-mi pasa … pentru mine exista doar o viata , cea pe care o traiesc acum si vreau sa fie cat mai buna.
    Oricum cred ca este amizant sa afli ca ai fost sobolan, sau precupeata…nu?

  4. :)) Ce joculet traznit! Nu stiu astia ce sa mai inventeze. Ba am fost femeie, ba barbat … dar mereu in acelas loc :))

  5. Pingback: Vietile mele anterioare. « kOoDoO’s Blog

  6. Da eu sunt unul din cei multi care cred si stiu ce am facut intr-o alta viata si este bine sa stii
    De ce..??? pentru ca in aceasta viata ai venit cu un scop….. cu o misiune ….
    …………. daca vrei sa afli ceva mai multe cauta un mod de a face o regresie hipnotica si poate afli mai multe….
    Mult noroc si numai bine ……. eu de 10 an fac acest lucru….

  7. Daca as face testele alea, cred ca as avea un mare soc. Mai bine o las asa cum a picat si-mi traiesc viata in necunostinta de cauza! Cu cat stiu mai putine, cu atat e mai bine pentru mine si nimic nu ma poate afecta!

  8. se pare ca intr-o viata anterioara am fost tot barbat doar ca am fost chimist si doctor m-am nascut in 1850 undeva in machi nush cum

  9. bai da deunde stiti voi ca am fost nustiu cn baa dilitilor da eu am scris nustiu cate nr acolo la zi … cum mai ear si mia apurut femeie baai dusilor numai aia mici cred asa cv asa ca ……….sunteti de rasul rasului !!!! fraierilor

  10. eu nu cred in chestiile aste cu zodiile, mi se par o prostie mare…dar mi-am fc testul si …am fost barbat in viata mea anterioara

  11. baaaaaa…dar prosti mai sunteti!!!!
    nu va uitati si voi la tv…k nu st adevarate zodiile, le nascoceste unu’, din Braila, numit Dobrisan Neagu Marin:))
    e cel mai bun ziarist, de la Europa Nationala
    vai de voi, k sunteti nuste prosti!!!=)):))=)):))))

  12. si eu am dat si mia zis ca am fost o dansatoare roscata si nul cred si am mai facut al test dupa alt site si mia dat cam fost actrita si in ala cred ca st mai multe raspunsuri da la asta st doar 2 filosof si dansatoare roscata

  13. da eu am fost actrta si stiti cred k este adevarat caci an viata mea acum ador actoria si chiar stiu sa joc teatru e super probabil e adevarat

  14. se pare ca am fost femeie. pana la 25 de ani am fost angajata la un club iar dupa am deveni actorita sau musiciana

  15. la fel ca ceilati cred ca intr-o viata anterioara am fost barbat nu-mi place sa gatesc dar la lucruri grele nu ma dau la o parte si imi place ca el sa stea acasa si eu sa muncesc,nu stiu cred ca am fost in armata ceva

  16. mie imi arata ca am fost o dansatoare arbica parca ceva de genu am uiatt traiam intro vreme in care femile erau ingropate alaturi de barbati de vii atata timp cat mureau si eu traiam .mie mieste sa nu fi incurcat asta dar stiu ca dansatoare fusesem

  17. Am fost barbat am treait in anul 1475 in corea si am fost un poet sau un astrolog si nu am avut familie, iar aceste calitati mau ajutat sa traiesc cat mai bine :)).
    Interesant :))

  18. cum se face ca eu,tata si sotul meu avem acelasi rol in viata aceasta?cum este posibil?poate cineva sa raspunda?

  19. daaaa….foarte interesant am fost o femeie soldat,padurar cine ar crede asta:)))

  20. cine a descoperit calculul asta
    ????
    baiiiii oameni suntem gaini mancam da nu suntem gaini fratilor
    asteas abureli ba
    nu stiu cine mo pus sa ma bag pe saitu asta de curiozitate cred
    puneti 1 2 zile + sau -la ziua de nastere sa vedeti ca sunteti aceeasi persoan

  21. eu am fost o femeie in viata anterioara chiar vedeta:))imi placea sa fiu in centrul atentiei cu orice pret ceva gen lady gaga:))

Lasă un răspuns

