Mesaje de stare pt messenger II


Navigand pe net am mai gasit mesaje simpatice asa ca vi le spun si voua ca sa nu credeti ca sunt egoista si nu va iubesc ;)

Iti doresc sa ai parte de 3 masini in fata casei: politia , salvarea si pompierii . (e suparat rau :))

La Tv se vorbeste numai despre criza si m-am cam ingrijorat, eu am in lista de messenger multi saraci si cativa mancatori de kkt.

Decat sa va pierdeti vremea prin orase..traind in armonie cu prostia, mai bine iesiti de pe mess si apucati-va de treba – agricultura poate salva Romania.

Ce simple erau toate pe vremea lui Ceausescu, nu stiam ce-i ala Messenger si nu trebuia sa invatam sa-i pronuntam numele sotului Mihaelei Radulescu.

Cand va ziceam sa va civilizati…nu ma auzeati..ca mutii, acum de cand aveti wireless sunteti online si in WC-ul din fundul curtii.

Stati pe mess toata noaptea si ziua va umflati la Mec..sper sa va gasiti un barbat sarmant, ca T-Bag din Prison Break

Stau si ma uit la avtarele voastre si la statusurile pline de  stres si ma intreb cum au ajuns atatea tarani in lista mea de mess

Daca glumesc cu voi pe messenger..va plangeti ca va iau la misto dar nu e vina mea ca sunteti la fel de proaste ca fetele de la Indigo.

Traim intr-o lume obositoare, stapanita de statusuri si avatare, o lume virtuala plina de culoare

Scoate-ti poza aia de la avatar, ai o fata de cocalar ordinar, adus de arabii din Bazar.

Decat sa va puneti statusuri in engleza cu proverbe indiene mai bine lasati KVS-ul ca deja sunteti balene

O stiu pe Elodia de cand eram mic, am copilarit cu ea in cartier, de cateva luni e online si are DND la statusul de Messenger

Acum cativa ani stateati prin spitale de foame si va alimentau prin tub, acum stati pe Messenger cu linkuri de pe Youtube

De ce va puneti mesaje pentru status cu intrebari existentiale cand existenta voastra de zi cu zi este definita de cuvantul JALE

Bunicii vostri au luptat la 1907 si voi ati venit la oras cu zambetul pe buze si acum stati pe Messenger in fiecare zi cu statusuri care sa ne amuze

Am doi enervanti pe messenger n-am nimic nu restu’ dar statusurile acestora sunt mai plictisitoare ca discursurile lu’ Ceausescu

La poza de la avatar iti zambesti si speri ca o sa te plac dar de fapt esti mai urata ca Magada Ciumac

78 thoughts on “Mesaje de stare pt messenger II

  1. Haioase! Eu am la status asa:
    “Asta sunt si n-ai ce-mi face
    Altul mama… nu mai face!” =))

  2. @nebundelegat: duda…alea sunt versuri din karma:D
    uite aici status original: “plecand de la ideea ca nu am nici o idee am ajuns la scarbici…@work”
    o alta varianta…daca vrei sa vb cu mine tre’ sa fi pregatit sa purtam o discutie privind intransigenta neuropsihica a psihosocialului neoneandethalian complex”

  3. :)) ce haios este ultimul :))
    @Nebunelu´ si al tau e haios :)) Eu am un singur status….de ceva vreme: “Smile!It´s the second best thing you can do with your mouth!Or the third….maybe the fourth!” :))

  4. La poza de la avatar iti zambesti si speri ca o sa te plac dar de fapt esti mai urata ca Magada Ciumac asta nu o stiam =))) f tare hime.. din nou :P

  5. Decat sa va pierdeti vremea prin orase..traind in armonie cu prostia, mai bine iesiti de pe mess si apucati-va de treba – agricultura poate salva Romania.

    pisu lumii=))

  6. Pai se putea sa nu ma urmareasca RockerDiliu si aici? :-w
    Duda, am doua cuvinte pentru tine: “Caut femeie urata sa-mi tina de urat!” – am incheiat citatul! Sper sa te recunoshti! :P

  7. Mda, Duda… ti-a ieshit al naibii de bine! Nush daca sa te felicit sau nu pentru statusul asta! :) [sau pentru continuarea si efectul statusului respectiv asupra vietii tale]

  8. Intre chestiile alea ca gen mai mic sau mai mare era asa: “O viata fara ORGASM e ca lumea fara flori!”. Probabil wordpressul credea ca e cod HTML si d-aia nu l-a afisat!

  9. Eu am in lista 9 persoane printre care fratele , o matusa si 2 prietene intime . Restul colegi de facultate foarte apropiati . Daca nu vrem sa fim deranjati nu suntem .
    O seara buna

  10. Uite ca mai lovesc cu un status nou: “Mi-e sete de endorfina! O folosesc pe post de antidepresiv… Sunt dependent de ea!”.
    Cine stie, cunoashte si de ce! :D

  11. @Neo: vroiam s-o postez si pe blogul tau, dar am vazut ca ai citit aici, asa ca nu mai avea niciun rost! :)

  12. :))) cum vrei tu.. oricum io-s cam “intrusu” in gasca asta a voastra, si ma bucur ca va place ce scriu… acu citeam la tine..

  13. na hai tu hime lamureste-ma.. nu vrei sa vorbesti p mess, sau mi-ai dat id gresit? macar sa il sterg :)))

  14. @Neo: hai sa vorbim in Morse! bip-bip-biiiiiip bip-bbbbiiiiipppp =)) Asa in mod sigur nu ar mai intelege Hime care observ ca trage cu urechea la ce vorbim noi! [-(
    Nu vorbi prostii, Neo. Nu esti un “intrus” si nu stiam ca s-au format bisericutze! Sau cum ai zis tu… “gashti”! Blogosfera e a noastra… a tuturor!

  15. Neo, tu ai deja The Matrix… O mai ai si pe Trinity, il ai pe Morpheus si pe Agentul Smith… Lasa-ne noua blogosfera!

  16. Ufff va transmit un mesaj codat acum sa vad daca-l intelegeti :

    °°°°§§°°°°§§§ ^^’^^”|?°°°____

  17. @Hime: astept cu nerabdare traducerea!
    @Neo: n-ai Trinity? Vai, da’ qm e posibil asa ceva? Lasa ca gasim! Tu faci site de matrimoniale si poate-i gasim si Rockerului Diliu o fumeie si-ti gasim si tie o Trinity care sa este numai a ta! ;)

  18. cea mai adevarata: La poza de la avatar iti zambesti si speri ca o sa te plac dar de fapt esti mai urata ca Magada Ciumac =)

  19. ø¤º°¨ ¸„ø¤º°¨°º¤ø„¸¨°º¤ø„ ¨°º¤ø„ ¸ LOVE U.CRAIOVA!!!!!! ¨°º¤ø„¸ ¸„ø¤º°¨¸„ø¤º „¸¨°º¤ø„¸¸„ø¤ºº¤ø„¸ Forza Stiinta!!totii craiovisti ” un comm” besk u craiova*:-*

  20. sunt tari dar ale mele sunt mai tari
    cum ar fi “tara noastra e de rahat noi in criza neam bagat si mergen la FMI sa ne bage bani in conturi din salari noi taiem la pensionari le louam pensiile micsoram”

Lasă un răspuns

